بهروز شعیبی «روایت ناتمام» را کارگردانی می‌کند

سیمای مراکز استان‌ها که در تدارک ساخت چند سریال جدید با حضور کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به‌تازگی خبر ساخت سریال روایت ناتمام به کارگردانی بهروز شعیبی را اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۴۸

سیدعباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌ها در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات روایت ناتمام به کارگردانی بهروز شعیبی گفت: این سریال که متن آن به اتمام رسیده، در حال حاضر مشکل اسپانسر دارد و با توجه به این‌که باید حتما ۵۰ درصد بودجه سریال‌ها را از نهادهای بیرونی و استان‌ها تامین کنیم، هنوز این اتفاق نیفتاده است. این مجموعه حدود ۳۰ قسمت و موضوع آن اقتصاد مقاومتی است که درباره آیت‌ا... نورا... نجفی‌اصفهانی از مهم‌ترین حامیان تولید ملی ساخته می‌شود و نگاهی تاریخی به ۱۳۰ سال قبل دارد.
رئیس مرکز سیمای استان‌ها درباره سریال پوران درخشنده توضیح داد: سریال خانم درخشنده تایید ضمنی شده، اما هنوز قراردادی برای آن نوشته نشده است. طرح سریال درباره زندگی ماه‌شرف خانم قادری مشهور به مستوره اردلان، بانوی شاعر و تاریخ‌نگار کردستان است.
وی در ادامه درباره وضعیت تولید سریال «سنجرخان» که پیش از این قرار بود سیدضیاء‌الدین دری آن را بسازد و به محمدحسین لطیفی واگذار شد، توضیح داد: این سریال قرار است تا پایان سال وارد مرحله پیش‌تولید شود و بهار ۹۸ کلید خواهد خورد.
وی همچنین درباره سریال بانوی سردار اظهار کرد: پخش این سریال قرار است پس از ۲۲ بهمن باشد.
فاطمی در پایان از ساخت سریال تقدیر به کارگردانی تاجبخش فناییان خبر داد و گفت: نگارش متن این سریال به اتمام رسیده و قرار است کار اسپانسر آن نهایی شود. این سریال برای استان خراسان شمالی ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها