رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: براساس لایحه بودجه 98، ودیعه مسکن دانشجویان در تهران ۷۰ میلیون تومان، دیگر کلانشهرها ۵۰ میلیون تومان و دیگر شهرها ۳۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۸۷

به گزارش مهر، ذوالفقار یزدان‌مهر درباره وام ویژه دکتری افزود: سال ۹۳ کل اعتباری که برای دانشجویان دکتری اختصاص داده شد، سه میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان بود که با تأکید وزیر علوم در سال ۹۴، این اعتبار به ۲۰ میلیارد تومان و در سال ۹۵ به ۵۸ میلیارد تومان، در سال ۹۶ به ۱۶۶ میلیارد تومان و در سال جاری به ۲۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: کل دانشجویان دکترای غیر بورسیه روزانه شامل حال این وام شده و از آن استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: بخشی از این وام توسط یکی از بانک‌ها پرداخت می‌شد. تعدادی که نتوانستند از طریق بانک این وام را دریافت کنند از طریق صندوق آن را دریافت می‌کنند.
یزدان‌مهر تصریح کرد: به دانشجویان دکتری هر ماه ۷۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود و در کنار آن می‌توانند از سه میلیون وام ضروری استفاده کنند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره این‌که آیا وام دکتری برای سال ۹۸ افزایش خواهد یافت، ادامه داد: ما بنا داریم رقمی را که بانک‌ها ارائه می‌دهند افزایش دهیم؛ البته این موضوع بعد از تأیید در هیات امنا، اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین برنامه داریم تا دانشجویان تمام‌وقت دکتری بعد از آزمون جامع بتوانند از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها