اعتراف دزدان لوازم خودرو به 1000 فقره سرقت

اعضای باند حرفه‌ای سرقت لوازم خودرو در بازجویی‌ها به بیش از هزار فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۸۹۳۸۸

به گزارش جام‌جم، ماموران پلیس آگاهی تهران چندی قبل و با اجرای طرح مبارزه با سارقان لوازم داخل خودرو، اعضای یک باند حرفه‌ای را شناسایی کرده و پنج عضو آن را دستگیر کردند. اعضای این باند، نیمه‌های شب با شکستن شیشه یا کلاف کردن در خودروها، ماشین را سرقت کرده و با سرقت لوازم با ارزش داخل آن، خودروها را رها می‌کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد، سرکرده این باند جوانی 27 ساله به نام امیر و سابقه‌دار است که از ابتدای امسال مرتکب بیش از هزار فقره سرقت در تهران شده اند که 500 شاکی شناسایی شدند.
در بازرسی از محل نگهداری اموال سرقتی، تعداد زیادی لاستیک خودروهای پژو و پراید همراه دیگر لوازم خودرو نظیر رینگ و جک کشف و توقیف شد.
سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به صدور قرار میلیاردی برای متهمان پرونده از سوی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، عنوان کرد: مالباختگانی که در نیمه اول امسال مورد سرقت لوازم داخلی خودرو قرار گرفتند می‌توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود برای پیگیری شکایت خود به نشانی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها