امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی پرسپولیس شرکت نکرد، یک روز بعد نسبت به اتفاقات بازی واکنش نشان داد. حرف‌های او بسیار تند است...
کد خبر: ۱۱۸۹۲۹۰

پنجره‌ها برای این تیم باز شده!
اگر یک پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده و آن هم خارجی و روی اشتباهات مدیران بوده که دلیل نمی‌شود که همه پنجره‌ها برای این تیم باز شود. خبیری کیست و کجای فوتبال است که به خودش اجازه می‌دهد صحبت کند؟
جام جهانی رفتی که رفتی
صحبت من در مورد فغانی است، کسی در این مملکت جرات ندارد به این آقا حرف بزند. این آقا شده قلدرخان فوتبال ایران! از کمیته داوران گرفته تا دپارتمان و ...حرف که به او بزنیم می‌گوید بیرونت می‌کنم. آقای فغانی به جام جهانی رفتی که رفتی! اینها دلیل نمی‌شود هر کاری خواستی انجام بدهی. من با سند می‌گویم او با شخص من مشکل دارد.
هر تیمی سود کرده از امتیازش کم کنند
آقایان باشگاه پرسپولیس! قبول دارید در برنامه 90 کارشناسی شود و هر تیمی که به اشتباه سود کرده امتیازاتش کم شود؟ من قبول می‌کنم. اصلا این اتفاق به نفع دیگر تیم‌ها هم شود اشکالی ندارد. یقین دارم نساجی، سپاهان و ذوب‌آهن بیشترین ضرر را کرده‌اند ولی این آقایان سود کرده‌اند.
هم بلا سرش آوردند
ما ۱۵ تا تیم برای یک جام بازی می‌کنیم و پرسپولیس هم برای یک جام. آقایان ۱۳ بازیکن با کیفیت دارند من که بازیکنانم را از دست دادم. هیچ‌کس از تراکتورسازی که آن همه بازیکن از دست داد و آن همه بلا سرش آوردند، حرف نمی‌زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها