فغانی عالی بود و یک صحنه هم اشتباه سوت نزد

برانکو: پنالتی ما شفاف بود مثل اشک!

امیر قلعه‌نویی پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و دستیارش دلیل این غیبت را این‌طور عنوان کرد: «قلعه‌نویی گفته که در سیرک شرکت نمی‌کند.» این اتفاق در حالی افتاد که همه گمان می‌کردند سرمربی سپاهان دیگر در این باره حرف نمی‌زند، اما یک روز پس از بازی قلعه‌نویی گفت‌وگویی را با رادیو انجام داد و در آن گفت که پنالتی پرسپولیس صحیح نبوده، سپاهان بارها از داوری ضرر کرده است و در کل حرف‌هایی زد که برانکو و تیمش را سینه دیوار قرار داد.مثل این‌که پنجره آنها بسته بود اما هزار پنجره برای شان باز کردند! او از فغانی هم به عنوان قلدر فوتبال ایران یاد کرد تا لیگ برتر را وارد فاز جدیدی کند. پس از اظهار نظر سرمربی سپاهان اما نوبت برانکو بود تا به این حرف‌ها واکنش نشان بدهد.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۸۹


برانکو که نشان داده بخوبی از حق تیمش دفاع می‌کند در این باره گفت:« فقط این را می‌دانم که در ابتدای فصل به بازیکنانم گفتم که خیلی‌ها علیه ما خواهند بود و این چیز عجیبی نیست. هر کسی به‌دنبال این است که قهرمان ایران و فینالیست آسیا را شکست دهد و ما نگران این نیستیم و گله‌ای نداریم. نمی‌دانم سپاهانی‌ها چرا ناراحت هستند. حتما برای این است که موفق نشده‌اند ما را شکست دهند. من درباره سپاهان حرفی نزدم و نمی‌دانم صحبت از سپاهان از کجا پیدا شده است! من درباره ذوب‌آهن صحبت کردم، چون در بازی مقابل آنها در تهران داور بد قضاوت کرد و این را همه کارشناسان اذعان داشتند. نیازی نیست که ده گل یا پنالتی گرفته شود. قبلاً هم گفته‌ام که نمی‌شود ما مربیان را فریب داد. سپاهان با لیاقت این امتیازات را کسب کرده است. نمی‌دانم چرا ناراحت هستند. پنالتی مانند اشک چشم شفاف بود.»
برانکو در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: «بین دو نیمه و حتی بعد از این‌که از سپاهان عقب افتادیم, گفتم که داوری بازی عالی بوده است. ما حتی می‌توانستیم به حرکت کی‌روش اعتراض کنیم، چون او خطا کرد، اما این صحنه‌ها دوئل‌های فوتبال است و همیشه بازیکنان باید با یکدیگر بجنگند. در نهایت با عکس‌هایی که درباره این صحنه سیدجلال حسینی در صفحه شخصی‌اش می‌گذارد, خواهید دید که کی‌روش سوارز خطا کرده است.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این‌که قلعه‌نویی معتقد است فغانی با او مشکل دارد هم این واکنش را نشان داد: «من این را می‌خواهم بدانم که آیا فغانی در بازی دیروز خوب قضاوت کرد یا بد. نظر شما چه است؟ من فکر می‌کنم داور عالی بود و حتی در یک صحنه هم اشتباه نداشت.»
سرمربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج کی‌روش و کمال کامیابی‌نیا توضیح داد: «از خود کی‌روش بپرسند که در بازی به کمال چه گفته است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها