بعد از جذب ماریو بودیمیر به جای گادوین منشا، طرفداران پرسپولیس به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا شیوه کار تیم شان دچار تغییر و تحول می‌شود یا نه. برای پی بردن به پاسخ این سوال، سراغ فراز فاطمی یکی از مهاجمان بلندقامت و پیشکسوت فوتبال ایران رفتیم. او که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در کارنامه اش دارد، گفت: «تا جایی که من شنیدم، بودیمیر از قد بلندی سود می‌برد و حتما برانکو برای جذب این بازیکن، نقشه‌های زیادی چیده است. او می‌تواند باعث افزایش توان گلزنی تیم روی هوا شود و از این رو، پرسپولیس بیشتر به بازی مستقیم روی بیاورد.» فاطمی افزود: «تا قبل از این، علی علیپور و منشا وظیفه داشته ضربات سر اول را بزنند اما از حالا به بعد، بودیمیر است که باید این وظیفه را در پیشانی خط حمله، انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۶۲


بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌های شان می‌گویند این بازیکن کروات، یک گلزن ذاتی است و من فکر می‌کنم بودیمیر شبیه به طارمی یا منشا نباشد و شرایط خاصی را دنبال خواهد کرد. از این به بعد، انتظار دارم مدل تاکتیکی تیم با حضور بودیمیر و علیپور در خط حمله، تغییر کند و ارسال‌های بیشتری از سمت راست و چپ، روی دروازه حریفان شاهد باشیم چون دلیل دیگری برای جذب این بازیکن خارجی به ذهنم نمی‌رسد.» این مهاجم بی حاشیه که در جام باشگاه‌های آسیا و سپس لیگ قهرمانان این قاره، گل‌های
سرنوشت سازی برای تیم‌های ایرانی به ثمر می‌رساند، در نهایت گفت: «همه ما بی‌صبرانه در انتظار دیدن پرسپولیس نیم فصل دوم هستیم چون با وجود بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند، برانکو کار سخت‌تری برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در پیش دارد. باید ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود اما با توجه به خریدهای باشگاه، فکر می‌کنم در این فصل نیز، پرسپولیس باشد که جام قهرمانی را از آن خود می‌کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها