حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....
دکتر سید حسین داوودی، عضو مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی و همکارانش طی پژوهشی دریافتند، رژیمهایی که متنوعتر هستند و امتیاز تنوع رژیمی بالاتری دارند، بدن را در برابر بیماریهای مزمن مانند سرطان و سندروم متابولیک محافظت میکنند و باعث افزایش طول عمر و بهبود وضعیت سلامت میشوند.
میوهها و سبزیها به دلیل داشتن ترکیبات آنتیاکسیدان زیاد و همچنین مصرف لبنیات کم چرب؛ به دلیل وجود کلسیم و ویتامین D خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش میدهند. در حالی که غلات تصفیه شده (مثل برنج سفید، آرد سفید و...) و نیز مصرف گوشتهای قرمز و فرآوری شده (مثل سوسیس و کالباس) با خطر ابتلا به سرطان سینه مرتبط هستند./ ایسنا
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....