چشمک دوباره استقلال به نورافکن

دوباره امید نورافکن و دوباره استقلال. در حالی که او روی نیمکت ذخیره‌های شارلوآ دوخته شده شاید اصلا بدش نیاید به استقلال برگردد و روزهای خوبش را در این تیم تکرار کند.در آخرین تماسی که با امید داشتیم او آمدنش به استقلال را نه تایید کرد نه تکذیب،اما ظاهرا بدش نمی‌آید یک بار دیگر بازی در تیم محبوبش را تجربه کند.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۷۸


نورافکن که در دو فصل عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشت و در سن جوانی یکی ستاره‌های این تیم بود در پایان فصل برای پیشرفت در فوتبالش با باشگاه شارلوا بلژیک قرارداد امضا کرد تا بتواند از این تیم به تیم‌های بزرگ اروپایی برود.اما شرایط اصلا آن طوری پیش نرفت که خودش انتظارش را داشت. نورافکن سهمیه زیر 23 سال است و آبی‌ها بدون دردسر و بدون این‌که از سهمیه بزرگسالان خودشان استفاده کنند می‌توانند این بازیکن را جذب کنند اما یک مشکل در این راه وجود دارد.
نورافکن دوست دارد به صورت قرضی با استقلال قرارداد امضا کند تا همچنان بتواند شانس حضور در فوتبال اروپا را زنده نگه دارد اما مدیران استقلال دوست دارند او را به صورت قطعی برگردانند تا او را برای مدت طولانی در اختیار داشته باشند. البته به نظر این اختلافی نیست که انتقال نورافکن به استقلال را منتفی کند و به احتمال فراوان بعد از اردوی تیم امید در جزیره کیش این بازیکن قرارداد خود را با آبی‌ها نهایی می‌کند.با خود امید که حرف زدیم او در این باره گفت: «فعلا که در اردوی تیم امید هستم و واقعا چیزی مشخص نیست.تمام تمرکز ما روی این اردو است و هر اتفاقی اگر بیفتد در همان زمان خودش اعلام می‌شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها