محمود یاوری: با پدر طارمی رفیقم، حرفی درباره‌اش نمی‌زنم

تیم ملی می‌تواند قهرمام جام ملت‌ها شود

چند روز پیش که مهدی طارمی در مصاحبه‌ای مدعی شد قهرمانی در جام ملت‌ها کار آسانی نیست اما عده‌ای سعی دارند این موضوع را ساده جلوه بدهند، ابتدا به نظر می‌رسید مخاطب حرف‌های او برانکو ایوانکوویچ باشد که مدعی بود قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از جام ملت‌های آسیاست. اما بعدا مشخص شد که منظور طارمی از آن صحبت‌ها محمود یاوری است که ظاهرا طارمی رابطه چندان خوبی با او ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۱۸

مصاحبه مهدی طارمی را دیدید؟
من آن مصاحبه را ندیدم فقط برایم خواندند. فکر می‌کنم این بازیکن اشتباه کرده چنین حرف‌هایی را عنوان کرده چون من همیشه از کی‌روش دفاع کردم و همیشه طرفدارش بودم.
الان از حرف‌هایی که زده دلخور هستید؟
دلخوری هم از این بازیکن ندارم چون پدرش شاهینی است و با او رفیقم.
این درست است که آن زمان که در فجر بودید مهدی طارمی را قبول نکردید تا او به خدمت سربازی در پادگان برود؟
او از بوشهر آمده بود و نمی‌دانم الان چه واژه‌ای را درباره‌اش به کار ببرم. آن چسبندگی الان را نداشت و در واقع پخته نبود. فجر آن‌موقع یک منجی می‌خواست که شرایط تیم بهتر شود یعنی دنبال کسی بودم که به تیمم کمک کند نه این‌که من به او کمک کنم. یادتان می‌آید امید نمازی علیه من مصاحبه کرده بود امازمانی که به استیل آذین رفتم او را دستیار خودم کردم؛ طارمی هم روزی می‌فهمد اشتباه کرده
است.
نظرتان درباره تیم ملی و جام ملت‌ها چیست؟
کی‌روش تیم خوبی دارد امیدوارم آنها بتوانند در جام ملت‌های آسیا موفق شوند.
می توانیم قهرمان شویم؟
امیدوارم این اتفاق بیفتد.عطش ایران برای این قهرمانی زیاد است و بچه‌ها توان این را دارند که بتوانند جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها