صادقانه می‌گویم محصولات روز تلویزیون را پیگیری می‌کنم و به‌رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته سطح کارها نسبت به قبل دچار افت شده است. این افت کیفی از طرح داستانی تا تیم تولید و بازیگران را دربرمی‌گیرد و به اصطلاح در کلیت کار است که لنگ می‌زنیم. در حیطه کاری خودم که بازیگری است، شاهد هستیم بیش از 70 درصد تیم بازیگران سریال‌ها، جدید و تازه کار هستند و خیلی کم از بازیگران قدیمی و باتجربه استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۰۲

من به‌شدت با حضور بازیگران جوان و مستعد در سریال‌ها موافقم و زمانی که نوجوان بودم از طریق سریال اصحاب کهف بازیگری را شروع کردم، ولی در همان سریال کنار من کلی بازیگر پیشکسوت حضور داشت که از همه‌شان فراوان آموختم. فکر می‌کنم اگر بخواهیم شرایط استفاده از جوانان موثر و مستعد را فراهم کنیم، به همین گونه باشد بهتر است؛ یعنی از آنها در کنار بازیگران قدیمی تر استفاده کنیم تا کار را یاد بگیرند.
این عطشی که برای پر کردن سریال‌ها از بازیگران جوان راه افتاده موجب شده سطح کیفی بازیگری تلویزیون در مجموع ایستا باشد؛ هرچند باعث صرفه اقتصادی در تولید شده است.
در تلویزیون، بهترین راه ارتقای محصولات نمایشی در کوتاه‌مدت، اولویت‌بندی تولید براساس واسپاری کار به حرفه‌ای‌هاست. بهتر است به جای تولید انبوه سریال‌های متوسط و گاهی ضعیف، روی تولید تعداد محدودی سریال قوی و حرفه‌ای کار کنند. شما درنظر بگیرید سریال‌هایی قوی مانند هزاردستان، مختارنامه، امام علی و یوسف پیامبر حتی اگر بارها بازپخش شوند باز مخاطب دارند، ولی سریال‌های متوسط با یک بار دیدن بیات می‌شوند. پس چه بهتر سنت تولید سریال‌های قوی را احیا کنیم.


یوسف مرادیان

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها