شهردار فردیس جزئیات فیلم منتشر شده ازمردقمه به دست در شورای شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۴

به گزارش جام‌جم، چند روزپیش فیلمی از صحن شورای شهرفردیس دراستان البرز منتشر شد که در آن فردی قمه به دست برای حل مشکل خود به‌منظور اخذ مجوز ساخت و ساز در زمینی قولنامه‌ای به مساحت 360 متر وارد آنجا شده است .
منوچهر غفــــــــاری، شــــــهردار فردیس در این باره گفت: این مرد از قبل برای اخذ مجوز برای احداث بنا در زمینی قولنامه‌ای مراجعه کرده بود. گرچه ما مصوبه‌ای در شورای شهر فردیس برای صدور مجوز احداث در املاک قولنامه‌ای نداریم، اما براساس روالی که در مصوبات شورای شهر کرج صورت گرفته، سعی کردیم مشکلشان را حل کنیم.
وی افزود: در این‌باره با فرمانداری مکاتباتی انجام شد. در ادامه سعی در حل مشکل او داشتیم. اما زمانی که او به سازمان نظام مهندسی برای تهیه نقشه معرفی شد وقفه‌ای به‌وجود آمد که خارج از اختیار ما بود. سرانجام این مرد درخواست بخشودگی عوارض را داشت که امکان آن وجود نداشت. با توجه به این‌که پرونده ایشان برای ساخت 360 متر مربع فضای مسکونی و تجاری است، این قانون شامل او نمی‌شد.
غفاری با اشاره به فیلم منتشر شده از این مرد در شورای شهر گفت:در آن روز به نظر من این کار سازماندهی و جهت‌دهی شده بود که ایشان قمه آورده بودند تا این فضا به وجود آید، کسانی که فیلم می‌گرفتند و زاویه فیلم، تناقضات در گفتار و مسائل دیگر جای سوال دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها