نامه سرگشاده به رئیس جمهور کنیا برای بازگشایی پرونده یک قتل مشکوک

جام جم آنلاین : پدر جولیا وارد ، یک زن بریتانیایی که هیجده سال پیش در کنیا به قتل رسیده بود با انتشار یک نامه سرگشاده از رئیس جمهور این کشور خواسته است تا پرونده قتل مشکوک او را مجددا بازگشایی کند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۵

به گزارش بی بی سی ، جان وارد هم اینک برای تحویل یک نامه سرگشاده در خصوص پرونده قتل دخترش به اموای کیباکی رئیس جمهوریکنیا در این کشور به سر می برد.
در این نامه آمده است که شواهد جدید از جمله آزمایش های دی.ان.ای ثابت می کنند که باید تحقیقات تازه ای در خصوص این پرونده صورت گیرد.
دوشیزه وارد در سن 28 سالگی در کنیا به طرز اسرارآمیزی به قتل رسید و بقایای سوخته و تکه تکه شده جسدش را در منطقه ماسای مارا کشف کردند.این جنایت به یکی از موحش ترن پرونده های قتل در تاریخ کنیا بدل شد.
در روزهای اولیه پس از کشته شدن وارد مقامات کنیایی ادعا کردند که او توسط حیواناتدرنده مورد حمله قرار گرفته است اما به زودی مشخص شد که توطئه برنامه ریزی شده ای برای سر به نیست کردن وی در کار بوده است.
در شواهد و اسناد تازه ای که پس از نزدیک به دو دهه از مرگ وی به دست آمده مشخص می شود که وی به دلایل و انگیزه های بسیار مهم سیاسی به قتل رسیده است.
پدر دوشیزه وارد در نامه اش به رئیس جمهور کنیا نوشته است که فردی را یافته است که قبل از مرگ دخترش با او ملاقات و مذاکره داشته است.
دیگر اینکه با پیشرفت علم اکنون می توان با انجام آزمایش DNA موارد تازه ای را در خصوص قتل مشکوک او یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها