کد خبر: ۱۱۸۴۷۴۳
SEO ، بهترین روش بازاریابی اینترنتی با بیشترین نرخ تبدیل!

مشتریان زیادی به دنبال شما هستند ولی هنوز شما را پیدا نکرده اند! چون به هر چیزی برای افزایش درامد خود فکر کرده اید به جز SEO!

آیا می دانستید که سئو، نسبت به همه روش های بازاریابی اینترنتی مثل ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری، تلگرامی و شبکه های اجتماعی، تبلیغات گوگلی(Adwords) ، دارای بیشترین نرخ تبدیل است؟

سئو یا همان بهینه سازی برای موتور های جستجو، کارامدترین روش برای جذب مشتری در دنیای اینترنت است.مهم نیست که خدمات یا محصولات شما، دیجیتالی یا آنلاین باشد یا به صورت فیزیکی باشد! سئو، برای شما بهترین روش جذب مشتری است! زیرا SEO ، هدفمند ترین تبلیغات در اینترنت است.

طی مصاحبه ما با محسن طاوسی، متخصص و مشاور SEO ، مشخص شد که کسب و کار های فیزیکی مثل درب اتوماتیک، درب ضد سرقت، دوربین مداربسته و بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی دیگر، سال هاست که به وسیله SEO ، رونق گرفته اند.به شکلی که تعداد مشتریانی که از طریق جستجو در گوگل به این کسب و کارها رسیده اند، بسیار بیشتر از مشتریانی است که به صورت فیزیکی، به آن ها مراجعه می کنند.

سئو، از این نظر روش هدفمندی است که دقیقا افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با شما، شما را در نتایج گوگل پیدا می کنند.اما تبلیغات بنری یا ایمیل مارکتینگ، به شکلی است که مخاطبان زیادی وب سایت شما را می بینند ولی عمدتا علاقه ای به شما ندارند! اما توسط SEO ، فقط افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، شما را پیدا می کنند! در حقیقت شما جلوی چشم تمام مشتریانی که هنوز شما را ندیده اند ولی به دنبال شما هستند، قرار می گیرید!

کسب و کارهای اینترنتی که در قدم اول اشتباه می کنند!

قدم اول در کسب و کار اینترنتی، انتخاب صحیح بازار هدف و مشتریان پولساز و به عبارت فنی تر، انتخاب صحیح کلمات کلیدی است.

انتخاب کلمات کلیدی، اولین و مهم ترین مرحله در کسب و کار های اینترنتی است که عمده شرکت ها و افراد در همین مرحله اول اشتباه می کنند!

به نقل از محسن طاوسی از متخصصین با تجربه SEO در ایران، بیش از 70 درصد کسب و کارها، در این مرحله دچار اشتباه می شوند و عموما هر عبارت و کلمه ای که دوست دارند، را برای خود انتخاب می کنند.غافل از اینکه نه توجهی به نرخ تبدیل دارند و نه به میزان هزینه و رقابت آن کلمات کلیدی که برای خود انتخاب کردند!

مهمترین موضوع در انتخاب کلمات کلیدی، نرخ تبدیل کاربر به مشتری و درآمد، زمان بازگشت سرمایه و هزینه لازم برای موفقیت در آن کلمات کلیدی است!

انتخاب کلمات کلیدی کلی یا کوتاه نرخ تبدیل بسیار پایین و رقابت بسیار بالایی دارند که همانطور که گفته شد، بیش از 70 درصد از کسب و کارها، از این کلمات کلیدی که بدترین کلمات کلیدی برای شروع هستند، فعالیت خود را آغاز می کنند!

کلمات کلیدی طولانی تر و دقیق تر با رقابت پایین تر و با در نظر گرفتن نرخ تبدیل آنها، بهترین انتخاب برای شروع هر کسب و کار اینترنتی است.

رقابت، واژه ای که در کسب و کار اینترنتی به درستی درک نشده است!

هر وقت صحبت از رقابت در فضای آنلاین به خصوص وب می شود، تمام ذهن ها سمت برند های معروف می رود.برای مثال اگر صحبت از فروشگاه اینترنتی شود، رقابت را در وجود سایتی مثل دیجی کالا تصور می کند! اگر صحبت از موضوعی مثل بلیط هواپیما شود، سایت ایرانی علی بابا و اگر صحبت از قیمت خودرو شود، سایت همراه مکانیک به ذهن خطور می کند!

اما جالب است بدانید رقابت موضوعاتی مثل دوربین مداربسته، درب اتوماتیک،طراحی وب سایت، سایت های خبری، سایت های موزیک و فیلم، به شدت بالاست! اما برند معروفی در این میان وجود ندارد!
محسن طاوسی، مجری پروژه های سئو در موضوعات رقابتی ایران، می گوید: "نکته جالب ماجرا اینجاست که عموم افراد و شرکت ها با تصور اینکه موضوع آنها رقیب قوی ندارد وارد رقابت می شوند و پس از صرف هزینه های فراوان وقتی نتیجه دلخواه خاص نمی شود، تازه متوجه عمق موضوع و رقابت شدیدی که وارد آن شده بودند می شوند!"

وی افزود "تشخیص رقابت آسان نیست! شاید یک متخصص با تجربه SEO در این موضوع، به شدت رقابت موضوعات متخلف را بدون استفاده از ابزار خاصی، اشراف داشته باشد.اما برای تشخیص رقابت، پارامتر های متعدد و پیچیده ای وجود دارد که حتما قبل از شروع کسب و کار اینترنتی تحت وب و حتی اپلیکیشن، از مشورت با یک متخصص باتجربه بهره گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها