گزارشی از روند پرونده مرد آزارگر

مواجهه حضوری شاکیان با خفاش شیشه‌ای

معتاد شیشه‌ای که به اتهام سرقت پول و طلا و آزارو اذیت 20 زن، پسر و دختر خردسال و نوجوان بازداشت شده، دیروز در دادسرای جنایی تهران با شاکیان زن مواجهه حضوری شد .
کد خبر: ۱۱۸۳۷۵۲

به گزارش جام‌جم، این متهم سابقه‌دار 32 ساله که امیر نام دارد به خفاش شیشه‌ای پایتخت معروف شده است. او با جا زدن خود به عنوان تعمیرکار لباسشویی، شوفاژ‌کار و تعمیرکار آسانسور و پرداختن بدهی به خانه‌های مردم در جنوب تهران راه می‌یافت و با زور و تهدید چاقو زنان و دختران جوان و کودکان پسر و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از سرقت پول و طلا فرار می‌کرد‌.
روز شنبه برخی از شاکیان زن و دختران جوان که در دام این متهم گرفتار شده بودند با حضور در دادسرای جنایی تهران و در مواجهه حضوری با این متهم او را به عنوان همان مرد شیطان‌صفت سارق معرفی کردند. زن 27 ساله‌ای که هدف سوء‌قصد این متهم قرار گرفته بود به جام‌جم گفت: من به عنوان دستیار در دندانپزشکی کار می‌کنم. ساعت 9 صبح سوم تیر امسال در مطب بودم. در حال آماده کردن وسایل دندانپزشکی بودم تا با آمدن دندانپزشک مطب و آمدن بیماران کار روزانه را شروع کنیم. مردی که ماسک بهداشتی زده و کلاهش را تا نزدیک چشمانش پایین کشیده بود؛ به طوری که چهره‌اش را به‌درستی نمی‌توانستم ببینم، وارد مطب شد .
وی افزود: پشت میز رفتم. با دیدن وی گمان کردم بیمار است، پس از او خواستم منتظر بماند تا دندانپزشک بیاید، اما چند لحظه بیشتر طول نکشید که متوجه رفتارهای غیرمتعارف او شدم و از وی خواستم از مطب بیرون برود اما آن مرد به چند لحظه نکشید که به من حمله‌ور شد. مرا هدف مشت و لگد خود قرار داد و به سر و صورتم آسیب زد. در جدال با وی بودم که مرا به کناری پرت کرد. با روسری دست و پایم را بست و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که موفق نشد و با شکسته شدن شیشه میز او ترسید و با شنیدن صداهایی فرار کرد . شاکی ادامه داد: او هنگام فرار کارت بانکی‌ای که همراهش بود را در مطب جا گذاشت. زمانی که به کلانتری رفته و شکایت کردیم کارت بانکی را به پلیس دادیم که آنها هویت صاحب آن را شناسایی و وی را احضار کردند که او مدعی شد کارت را به پسرعمه‌اش داده و فراموش کرده آن را تحویل بگیرد . تا این‌که چند روز پیش از طریق تلویزیون که خبر دستگیری متهم را اعلام کرده بود، متوجه بازداشت آن مرد شدم. او را زودتر اعدام کنید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها