سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: وزیر امور و اقتصادی و دارایی با درخواست این سازمان برای ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت موافقت کرد و سامانه آن از امروز (11 دی ماه) دوباره فعال شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹۴
ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت فعال شد

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان خصوصی سازی، مشمولانی که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود نشده اند، می توانند به این سامانه به نشانی اینترنتی www.samanese.ir مراجعه کنند.

پس از راستی آزمایی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک های عامل، سود عملکرد سال 1395 و در مرحله بعد سود عملکرد سال 1396 این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

براساس این گزارش، اقدامات آماده سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال 1396 شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، به حساب این گروه واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تا کنون 2 بار سود مشمولان سهام عدالت واریز شده است در نوبت نخست که پارسال انجام شد، 38 میلیون و 800 هزار نفر سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کردند که سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان بود.

نوبت دوم واریز سود مشمولان سهام عدالت برای سال مالی 1396 از اول آذرماه امسال شروع شد و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی 175 هزار تومان سود دریافت کردند.

همه مشمولان برای آگاهی از آخرین وضعیت سهام عدالت خود می توانند به سامانه www.samanese.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها