توضیح و عذرخواهی تهیه‌کننده در مورد حواشی پیش‌آمده

دلایل استقبال مردم از «بانوی عمارت»

‎ تهیه‌کننده سریال بانوی عمارت با اشاره به استقبال و توجه مخاطبان از سریال بانوی عمارت، دلایل این استقبال را کارگردانی خوب و انتخاب بازیگران مناسب عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۲۸

به گزارش جام‌جم و به نقل از روابط‌عمومی شبکه سه سیما، مجید مولایی افزود: طراحی صحنه، لباس، گریم و تصویربرداری و دیگر اجزای استاندارد سریال باعث این استقبال شده است. همچنین قصه‌گویی و بافت داستان بیشترین نقش را در این موفقیت داشته است.
‎وی با اشاره به قصه سریال نیز گفت: قصه تو در تو و پیچیده‌ای که هر شب با پاسخ به سوالات گذشته بیننده را با تعلیق و ایجاد سوالات جدید به قسمت بعد می‌کشد، طراحی هوشمندانه، شخصیت‌پردازی مناسب، کشمکش‌ها و تعلیق‌های حساب شده در متن، کاری کرده که بیننده هرشب مشتاق پیگیری داستان باشد.
‎تهیه‌کننده سریال بانوی عمارت در خصوص درصد بیننده‌های این سریال اظهار کرد: خبر رسمی بزودی توسط شبکه سه اعلام خواهد شد، اما طبق شواهد و خبرهایی که از گوشه و کنار کشور به ما می‌رسد، باید بگویم خدا را شکر سریال مورد استقبال هموطنان واقع شده و پس از پخش ۲۰ قسمت از مجموعه، با اطمینان می‌شود گفت که این سریال یکی از پربیننده‌ترین آثار نمایشی اخیر صدا و سیماست و بخشی از مخاطبان که حتی تلویزیون را نگاه نمی‌کردند، لااقل تلویزیون را در این ساعت تماشا می‌کنند.
‎وی افزود: نویسنده‌ها در توصیف آن دوره از لطیفه‌ها و ضرب‌المثل‌های مکتوب آن عصر هم کمک گرفته‌اند؛ لطیفه‌ها و ضرب‌المثل‌هایی که گاه با نیت خدشه به وحدت اقوام کشور تولید شده ‌است. متاسفانه این کم‌دقتی و اشتباه سهوی نیز در یک قسمت سریال با استفاده اشتباه از یک ضرب‌المثل، کدورت قوم خلج را که یکی از اقوام اصیل کشورمان است موجب شد که لازم می‌دانم مراتب عذرخواهی گروه سازنده سریال را به این بزرگواران و هم‌میهنان خوبمان اعلام کنم.
‎مولایی تاکید کرد: فارغ از این خطا و اشتباه سهوی، هدف و تلاش این گروه در یک سال گذشته، ایجاد سرگرمی مناسب و غنابخشی و پر کردن لحظاتی از زندگی همه اقوام ایران با دیدن و لذت بردن از فرهنگ و مناسبات ایرانی -اسلامی حاکم بر جامعه ایرانی در دو قرن گذشته بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها