چهارجوان که با خودروی سرقتی، به طلافروشی در شهر ساوه دستبرد مسلحانه زده بودند بازداشت و یک کیلو و 812 گرم طلای سرقتی از آنها کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۲۴

به گزارش جام‌جم، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: عصر سی ام آبان امسال وقوع سرقت مسلحانه از طلافروشی ای در شهر غرق‌آباد شهرستان ساوه به پلیس گزارش شد. ماموران برای بررسی ماجرا به این طلافروشی رفتند. با تحقیق از صاحب طلافروشی معلوم شد افراد مسلح به زور وارد طلافروشی شده و بیش از یک کیلوگرم طلا دزدیده ومتواری شده‌‌اند.
وی افزود: با کشف خودروی سارقان مشخص شد دزدان این خودرو را نیز به زور و مسلحانه چند روز پیش از فردی در ساوه سرقت کرده ‌اند. با گذشت بیش از یک ماه از ماجرای این سرقت مسلحانه، ردپای چهار جوان 20 تا 25 ساله اهل یکی از استان‌های همجوار که ساکن شهرستان ساوه بودند، به دست آمد.
عزیزی ادامه داد: سرانجام عملیات پلیسی نتیجه داد و دو روز پیش متهمان فراری در یک عملیات بازداشت شدند. متهمان در بازجویی اولیه به سرقت مسلحانه خودرو و دزدی با آن از طلافروشی اعتراف کردند.
آنها در ساوه ساکن بودندو چند روز قبل از سرقت وارد طلافروشی شده و پی به ضعف ایمنی این محل برده‌اند و بعداز آن تصمیم به عملی کردن نقشه سرقت گرفته‌اند.
در جریان تحقیقات از آنها دو قبضه سلاح و حدود یک کیلو و 812 گرم طلای سرقتی که آنها در طویله‌ای در روستای یکی از استان‌های همجوار پنهان کرده بودند کشف شد . همچنین فردی که سلاح‌‌ها را به آنها فروخته بود نیز بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها