پیاز و سیر ، ابتلا به سرطان را کاهش می دهند

جام جم آنلاین: تحقیق نشان داد خوردن پیاز و سیر در ضمن غذا ، باعث کاهش قابل توجه میانگین ابتلا به انواع مختلف سرطان می شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۴

به گزارش پایگاه اینترنتی الجزیره، محققان پس از بررسی هشت تحقیق انجام شده در ایتالیا و سوییس به این نتیجه رسیدند افرادی که مقدار قابل توجهی سیر و پیاز می خوردند کمتر به سرطان های بیضه ، حلق و روده مبتلا می شوند.
گروه تحقیق به سرپرسیتی کرالوتا گلیون معتقدند مردان و زنانی که در هفته ، بیش از هفت بار سیر و پیاز می خورند خطر ابتلا به سرطان روده را به نصف کاهش می دهند.
این دو نوع سبزی همچنین در کاهش ابتلا به سرطان های دهان و کلیه نیز موثر هستند.
کارشناسان بهداشت توصیه می کنند از خوردن میوه وسبزی روزانه غفلت نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها