مردی برای نپرداختن مهریه و جدایی از همسرش دست به اقدام عجیبی زد و با هک تلگرام همسرش و نصب ردیاب در خودرو، وی را به دردسر انداخت.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۷۲

سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتای یزد گفت: زنی با حضوردر پلیس فتا شکایت کرد که تلگرامش هک شده و پی برده که دستگاه ردیاب در خودرویش کار گذاشته شده است. تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا اینکه در جریان تحقیقات معلوم شد او 15ساله بوده که ازدواج کرده و دو فرزند دارد و به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش مهریه خود را به اجرا گذاشته و تلگرام وی از همان موقع هک شده است.

وی افزود: ماموران که به شوهر وی ظنین شده بودند او را در محل کارش شناسایی و بازداشت کردند. با تحقیق از متهم معلوم شد آنها اختلافی نداشتهاند تا اینکه متهم در محل کارش با خانمی آشنا شده و تصمیم به ازدواج با او گرفته است. چون همسرش حاضر به جدایی نبوده تلگرام وی را هک کرده و با نصب ردیاب و شنود در خودروی همسرش، درصدد بوده او را به دردسر بیندازد تا از وی زودتر جدا شود و مهریهای نپردازد.

وی در پایان هشدار داد فضای مجازی محلی برای تسویه حسابهای شخصی و خانوادگی نیست و پلیس با مشاهده وقوع هر جرمی در این فضا با مجرمان برخورد خواهد کرد.

از شهروندان نیز درخواست داریم در صورتی که در دام مجرمان اینترنتی گرفتار شدند به جای مخفیکاری موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها