مرد شیادی که با فریب مغازه‌داران، کارت بانکی آنها را سرقت و از حسابشان برداشت می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۸۳

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت مرد مغازهداری در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

شاکی به ماموران گفت: برای یکی از مشتریان که برای خرید شارژ تلفن همراه به مغازه آمده بود از طریق دستگاه پوز، شارژ گرفتم. پس از تحویل دادن به مشتری و تسویه‌حساب با وی، کارت را کنار دستگاه قرار دادم. پس از چند دقیقه زمانی که سراغ کارت عابربانکم رفتم، هرچه گشتم آن را پیدا نکردم. با بررسی دوربین‌های مداربسته داخل مغازه، متوجه شدم کارت عابربانک از سوی همان مشتری خرید شارژ تلفن همراه سرقت شده است. چند دقیقه بعد، از طریق پیامک بانک متوجه شدم دو میلیون و 800 هزار تومان از حسابم برداشت شده است .

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران دریافتند، متهم درنقاط مختلف شهر تهران از جمله سعادت‌آباد اقدام به سرقت به این شیوه می‌کند. او با حضور در فروشگاه‌های مختلف و پس از به دست آوردن رمز کارت عابر صاحب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در فرصتی مناسب کارت صاحب فروشگاه و مغازه را سرقت می‌کند .

در حالی که هیچ ردی از متهم در دست نیست، چهره متهم با هماهنگی قضایی منتشر می‌شود تا افرادی که از هویت یا مخفیگاه او اطلاع دارند، آن را از طریق شماره تماس 51069044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها