چند روز پس حاشیه‌ای که دستیار کارلوس کی‌روش برای یک خبرنگار ایجاد کرد، خود کی‌روش هم با خبرنگاران ایران مصاحبه نکرد. این اتفاق در حالی افتاد که او در رختکن پاسخ خبرنگاران خارجی را داد تا صدای منتقدان را بیش از پیش در بیاورد. با این حال سرمربی تیم ملی روز گذشته در نشستی خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او در بخشی از حرف‌هایش از این گفت اگر باعث هرگونه سوء‌برداشتی شده‌اند عذرخواهی می‌کند. کی‌روش در ابتدا گفت: «من کسی نیستم که برای دیگری مشکل ایجاد کنم، اما وقتی یک نفر توهین می‌کند کوتاه نمی‌آیم. این را می‌دانم که پیش از جام جهانی همه توقع یک شکست بزرگ را داشتند. می‌دانستم که آنها به این فکر می‌کنند که ما می‌رویم و شکست سنگینی می‌خوریم. حالا همان افراد قبل از جام ملت‌های آسیا پیش خودشان می‌گویند این بازیکنان می‌توانند قهرمان آسیا شوند.»
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸۳

او این را گفت و در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که درباره هجمهها علیه کادر فنی و البته انتقادات پرسید گفت: «بخوبی میدانم که وقتی به اوسیانو یا لوپز حمله میشود هدف شخص دیگری است. هدف من هستم و همه این افراد تلاش خودشان را میکنند تا مرا برکنار کنند و کاری کنند که بروم. کاری که باید بکنم این است، یا بروم و آن چند نفر را خوشحال کنم، یا اینکه بمانم و با قهرمانی مردم ایران را خوشحال کنم. من در دعوا کوتاه نمیآیم ولی دنبال شر هم نمیگردم. به نظر شما باید افرادی که قصد تحریک مرا دارند خوشحال کنم یا مردمی را که معتقدند میتوانیم قهرمان شویم؟»

کیروش در ادامه گفت: «یک چیزی را به شما قول میدهم. در اولین روزی که در خیابان قدم بزنم و اولین شخصی که بیاید و به من بگوید ما تو را دوست نداریم و از ایران برو، بلافاصله ایران را ترک خواهم کرد، اما به خاطر چهار نفر نمیروم.»

سرمربی تیم ملی در پایان در واکنش به این سوال که چرا بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا نکرده است، گفت: «لیدرهایشان در یک بازی نقشه ریخته بودند که مرا مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار دهند. اگر امنیت و احترامم تضمین میشد، میرفتم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها