رسانه‌های عربی از زخمی شدن پنج صهیونیست و به صدادرآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۸۰

به گزارش تسنیم، خبرنگار الجزیره در نوار غزه از زخمی شدن دستکم پنج صهیونیست در حملات موشکی تلافیجویانه گروههای مقاومت فلسطین به مواضع اشغالگران قدس در مناطق همجوار غزه خبر داد.

آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیستنشین همجوار نوار غزه و همچنین در منطقه بحر المیت و شرق النقب به صدا درآمده است. اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین از موشکباران مواضع و شهرکهای صهیونیستنشین برای گرفتن انتقام خون هفت شهید فلسطینی تجاوزات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. براساس این گزارش، مقاومت فلسطین، دهها موشک به شهرکهای صهیونیستنشین و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

خبرنگار الجزیره نیز از حملات توپخانهای و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد. رسانههای رژیم صهیونیستی گزارش دادند گروههای فلسطینی در مدت 40 دقیقه، صد موشک به مواضع اسرائیلی شلیک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شهرکنشینان خواسته است به پناهگاهها بروند. الجزیره در خبر فوری دیگری از نشت فوری بنیامین نتانیاهو نخستوزیر و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تحولات جدید غزه خبر داد.

خبرنگار این شبکه افزود تعداد مجروحان صهیونیست به 13نفر افزایش یافته است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که طی ساعات آینده، این رژیم حملات خود به نوار غزه را تشدید خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها