سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت چارتر کردن پروازها به مقصد مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۱۴

رضا جعفرزاده در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: ملاک قیمت بلیت هواپیماها به مقصد مشهد مقدس، نرخ اعلامشده در پایگاه اینترنتی شرکتهای هواپیمایی است و با هرگونه عرضه بیقاعده و بالاتر از این قیمتها بشدت برخورد میشود. وی افزود: در ایام پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا (ع)، سازمان هواپیمایی کشوری با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر نرخ بلیتها، هرگونه فروش چارتری بلیتهای مشهد مقدس و فروشی که شامل شرایط ابطال و تغییر نباشد را ممنوع اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آزادسازی قیمت بلیت هواپیماها در پروازهای برنامهای و سیستمی، شرکتهای هواپیمایی با توجه به هزینهها، خدمات و حاشیه سود، میتوانند قیمت پروازهای خود را روی پرتال اعلام کنند که این قیمت ملاک نهایی نرخ بلیت است و ایرلاینها باید خود نیز روی عرضه بلیت نظارت کنند، ضمن اینکه هیچ آژانسی، مجاز به فروش بالاتر از نرخ اعلام شده این شرکتها نیست.

مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با هرگونه گرانفروشی و تخلفات عرضه بلیت برخورد میکنند، ضمن اینکه مردم نیز میتوانند در صورت مشاهده موارد تخلف و گرانفروشی، از طریق سامانه حقوق مسافر در پایگاه اینترنتی سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir موارد تخلف را اطلاع دهند و مطمئن باشند با گرانفروشان برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها