یکی از حاشیه‌سازان و خبرسازان اصلی در اتفاقات پایان دیدار پرسپولیس مقابل سایپا، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات و نیمکت‌نشین سرخپوشان بود. رادو که به‌خاطر صبوری و کاراکتر خاصی که دارد، نزد بازیکنان محبوب شده، در پایان بازی و داخل راهروی منتهی به رختکن، ضربه‌ای به سر محمدرضا سلیمانی مهاجم گلزن سایپا وارد کرد و سپس به درگیری با علی دایی و بهزاد غلامپور، مربیان سایپا پرداخت. این رفتار رادو احتمالا از سوی کمیته انضباطی با جریمه‌هایی همراه خواهد شد. اما از او درخصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی پرسیدیم که گفت: «واقعا متاسفم که چنین مسائلی را تجربه کردم. از وقتی به ایران آمدم، درگیری‌های زیادی را دیدم که البته در طبیعت فوتبال وجود دارد ولی این بار، مسائل به شکل دیگری پیش رفت و بابت آن تعجب کردم.»
کد خبر: ۱۱۷۳۷۱۴

این بازیکن اضافه کرد: «برخی از بازیکنان تیم حریف به ما توهین میکردند. آنها به شجاع خلیل زاده و بقیه بازیکنان ما فحش میدادند. من خانواده دارم و نمیخواهم فحش بشنوم اما به من هم توهین شد. چرا ما باید بنشینیم و همه چیز را نگاه کنیم؟ پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما هنوز خیلیها نمیخواهند موفقیتهای ما را ببینند. این موضوع اصلا خوب نیست. باید به تیم ما احترام بگذارند.»

رادوشویچ در نهایت گفت: «از همه این مسائل باید عبور کنیم و فراموش خواهیم کرد چه اتفاقاتی رخ داده است. ما بازی بسیار مهمی در پیش داریم و باید فکر این دیدارها باشیم. بازی اول حتی میتواند برای مان سختتر باشد زیرا در خارج از ایران و مقابل هواداران ژاپنی خواهد بود، ولی روحیه بازیکنان بعد از اتفاقاتی که در بازی با سایپا رخ داد، بالا رفته و اتحادمان بیشتر شده است. با همین اتحاد به دیدار کاشیما میرویم و بهدنبال کسب یک برد دیگر در لیگ قهرمانان هستیم. باید ثابت کنیم پرسپولیس تیمی است که باید مورد احترام قرار بگیرد؛ چه در رقابتهای لیگ برتر ایران و چه در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها