فیلم کری‌خوانی پسر سارق در اینستاگرام او را در دام ماموران گرفتار کرد. یکی از قربانیان متهم با دیدن فیلم، او را شناخت و سرنخ دستگیری را به پلیس داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۰

به گزارش جامجم، چندی پیش مردی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از دو جوان به اتهام سرقت مقرون به آزار و سوءقصد به جانش شکایت کرد .

شاکی به افسر تحقیق گفت: من تاجر آهن هستم و با پدرم کار میکنم. یک هفته پیش میخواستم 28 میلیون تومان را به حساب بانکیمان واریز کنم. پولها را در کیف لپتابم گذاشتم و وارد خیابان تختی شدم. همان موقع موتوری با دو سرنشین سد راهم شد. یکی از آنها قمه بهدست داشت و مرا زخمی کرد. کیفم که پول و لپتاب در آن بود را دزدیدند. چند رهگذر که شاهد ماجرای سرقت بودند به کمک آمده و مرا به بیمارستان بردند.

در ادامه تحقیقات شاهدان ماجرا نیز گفتند که شاکی مورد سرقت قرار گرفته و حتی برای دستگیری سارقان موتورسوار آنها را تعقیب کردند که با تهدید آنها روبهرو
شده بودند.

روزهای پایانی هفته گذشته شاکی با حضور دوباره در پلیس آگاهی اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد. وی به افسر تحقیق گفت: بهطور اتفاقی در حال رصد اینستاگرام، فیلم کریخوانی چند جوان را در اینستاگرام تماشا کردم. یکی از آنها را شناختم. او یکی از دو سارق فراری است که با سوءقصد به جانم پول و لپتابم را دزدیده بود.

ماموران با جمعبندی این اطلاعات و با احتمال اینکه متهم از افراد سابقهدار باشد، مشخصات او را در بانک مجرمان پلیس آگاهی بررسی کردندکه معلوم شد، متهمی سابقهدار است که در زمینه اخاذی، سرقت و کیفقاپی فعالیت داشته و آخرینبار هم یک سالی به اتهام سرقت و زورگیری در زندان بوده و چندی پیش آزاد شده بود.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران پاتوقهای او را زیرنظر بگیرند و سرانجام دو روز پیش متهم در آخرین مخفیگاهش بازداشت شد .

متهم در نبود قاضی پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران نزد قاضی خاکزاد منتقل شد و هرگونه سرقتی را انکار کرد اما زخمی کردن شاکی را پذیرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: من و دوستانم یک روز هنگام خروج از ساندویچی با چند جوان در خیابان دعوایمان شد و برای هم کری خواندیم. با شدت گرفتن این دعوا آنها ما را کتک زده و فرار کردند. برای انتقامگیری در جستوجوی آنها بودیم تا اینکه متوجه شدیم تاجر آهن با دو نفراز آنها دوست است. همراه دوستم شاکی را دیدیم، تعقیبش کردیم و به زور و تهدید از او خواستیم که نشانی آن افراد را به ما بدهد که نداد. من و دوستم هم او را زخمی کرده و حتی با قمه پایش را زخمی کردیم اما اموالش را سرقت نکردم.

این در حالی بود که شاهدان ماجرای سرقت، متهم را بهعنوان یکی از آن دو سارق معرفی کردند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها