پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۱۰

به گزارش جامجم، پیرو درخواست مسؤولان حوزه هنری استان اصفهان و موافقت دبیر جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت، مقرر شد این رویداد سینمایی همزمان در شهر اصفهان برگزار شود.

در جلسهای که با حضور محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت و مهدی احمدیفر مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان که در محل حوزه هنری اصفهان برگزار شد، تفاهمنامه برگزاری همزمان این رویداد سینمایی در اصفهان به امضا رسید.

براساس این تفاهم نامه، منتخبی از آثار بخشهای مختلف جشنواره برای مشتاقان سینما و دوستداران سینمای مقاومت و دفاع مقدس در شهر اصفهان به نمایش درمیآید.

این رویداد فرهنگی و سینمایی در نظر دارد با تکیه بر همین گفتمان، علاوه بر تجدید آشنایی فیلمسازان داخلی، شرایطی را برای هنرمندان و سینماگران اقصینقاط دنیا که به انحای مختلف در پی مبانی، آرمانها و ارزشهای الهی انقلاب اسلامی هستند فراهم کند.

استان اصفهان با ۲۳۰۰۰ شهید یکی از نمادهای دفاع از انقلاب است و بتازگی پوسترهای اصلی و بخش ویژه عماد مغنیه جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت با حضور خانوادههای دو شهید بزرگوار، شهید محمدطاها اقدامی، کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز و شهید شیروانیان اولین شهید مدافع حرم، روز یکشنبه در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان رونمایی شد.

پانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمانها و مراکز فرهنگی اجتماعی کشور به دبیری محمد خزاعی طی روزهای ۵ تا ۹ آذر ماه در تهران برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها