استقلال تهران بعد از سه برد متوالی اخیر خود که دوتای آن مقابل نفت مسجد سلیمان رقم خورد، امیدوار است سپاهان را هم شکست دهد. این بازی روز جمعه در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۸۳

برای قلعه نویی بسیار مهم است که بتواند شفر و تیم سابق خود را شکست دهد. سپاهان در بازی قبلی با خوششانسی توانست نساجی را شکست دهد، چراکه اصفهانیان دیروز اعلام کرد پنالتی این تیم که به گل پیروزیشان منجر شد، کاملا اشتباه بوده است. ظاهرا سپاهان امسال خوششانس است، چراکه استقلال دو بازیکن کلیدی خود را مقابل آنها ندارد. آرمین سهرابیان که از بازی با سپاهان محروم بود، دیروز خبر رسید پژمان منتظری هم نمیتواند برای آبیها به میدان برود. مدافع ملیپوش استقلال روز دوشنبه در اواسط تمرین این تیم از ناحیه مچ پا دچار آسیبدیدگی شد و به تمرین ادامه نداد. این بازیکن به همین دلیل در تمرین دیروز تیمش شرکت نکرد و بعد از عکسبرداری و تورمی که پای این بازیکن دارد مشخص شد او به دیدار با سپاهان قطعا نمیرسد.

البته پژمان قبلا هم با مصدومیت مچ پا روبهرو شده بود و این یک درد قدیمی است. شایعاتی شنیده میشود مبنی بر اینکه مصدومیت منتظری احتمالا طولانیتر است و او در چند بازی آینده استقلال نمیتواند تیمش را همراهی کند. قرار شده تا در روزهای آینده تستهای نهایی از پای این بازیکن گرفته و به صورت رسمی اعلام شود چند هفته نمیتواند استقلال را همراهی کند.

شفر حالا برای قلب خط دفاعی استقلال تنها دو گزینه دارد؛ محمد دانشگر و روزبه چشمی. این دو بازیکن به احتمال فراوان جمعه در ترکیب ثابت استقلال قرار میگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها