شبکه مستند با موضوع پیاده‌روی اربعین در شهرهای مختلف ایران، مستندهایی را آماده پخش کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۶۲

به گزارش روابطعمومی شبکه مستند، بیشتر این مستندها در معاونت استانها و با همکاری مراکز سیوسهگانه سازمان صداوسیما تولید شده است و تا اربعین حسینی هر شب ساعت 18 پخش خواهد شد.

مستند «ما داریم میآییم» از مجموعه مستندهای ویژه اربعین حسینی امشب پخش میشود.شبکه مستند دوشنبه 30 مهر مستند «میزبان» به کارگردانی مسعود دهنوی، تولیدشده در خانه مستند انقلاب اسلامی را برای پخش در نظر گرفته است.

مستند «رفتن» به تهیهکنندگی و کارگردانی مهدی امامی هم سهشنبه اول آبان روانه آنتن میشود.

مستند «مغناطیس» به تهیهکنندگی و کارگردانی آرش بختیار از مجموعه برنامههای اربعین مرکز کرمانشاه چهارشنبه 2 آبان ساعت 18 از شبکه مستند پخش میشود.

مستند «میکائیل» به کارگردانی علی حشمتی و جلیل رضایی تولید سیمای مرکز البرز هم پنجشنبه 3 آبان ساعت 18 از شبکه مستند سیما روی آنتن میرود.

گروه مستندساز شبکه استانی البرز در تمام طول مسیر همراه این جوان تازهمسلمان شده بودند و لحظات بسیار معنوی را ثبت و ضبط کردهاند.

راه سعادت تولید سیمای مرکز مهاباد به کارگردانی عبدالقادر طهزاده جمعه 4 آبان روانه آنتن میشود.

این شبکه شنبه 5 آبان هم مستند «به عشق حضرت» به تهیهکنندگی و کارگردانی احمد نیکفرجام را پخش خواهد کرد.

یکشنبه 6 آبان هم مستند «خطابه سوم» به تهیهکنندگی سید مسعود موسوی والا و احترام بزرگمهر برای پخش در نظر گرفته شده است.

مستند «برقرار» ساخته مهدی ابراهیمخانی هم دوشنبه 7 آبان پخش خواهد شد؛ این شبکه روز سهشنبه همزمان با اربعین حسینی هم مستند «کنار قدمهای جابر» را روانه آنتن میکند.

مستند تلویزیونی «کنار قدمهای جابر» بهعنوان رهآوردی از سرزمین نینوا در سیمای مرکز قزوین تولیدشده و قصه افرادی است که عاشق رفتن به کربلا هستند، اما به هر دلیل توان رفتن ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها