قبل از شروع مراسم بخشی از یک موسیقی پخش شد که شباهت آن با موسیقی سرود ملی باعث شد برخی مدیران حاضر در سالن همایش‌های صدا و سیما به اشتباه برای احترام برخیزند، بعد از آن‌که متوجه اشتباه خودشان شدند، همه خندیدند و سر جایشان نشستند.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۶۱

محمدجعفر خسروی اجرای مراسم را بهعهده داشت که وی در ابتدای مراسم نام رئیس سازمان را علی عسکری و با فاصله تلفظ کرد که انگار نام رئیس سازمان علی است و فامیلی او عسکری! در حالی که نام رئیس سازمان صداوسیما عبدالعلی علی عسکری است.

علی صبوری، نفر برگزیده خنداننده شوی 2 در بخشی از این مراسم استند آپ کمدی اجرا کرد که دیالوگ طنازانه او باعث شد تا حال و هوای همه مدیران رسانه ملی تغییر کند و کلی با نمایش طنز او بخندند. او در بخشی از صحبتهای طنازانه خودش بهموضوع نرفتن مدیران بازنشسته اشاره و با لحن طنز تاکید کرد که برخی مدیران به دلیل علاقهای که به صندلیهایشان دارند، حاضر نیستند از آن جدا شوند، بهتر است همراه با صندلی هایشان آنها را بلند کنید و به بیرون از محل کارشان هدایت کنیم. شاید اینطور مدیران بازنشسته محل کارشان را ترک کنند. همچنین در بخشی دیگر درباره گرانیها و بالا رفتن قیمت دلار گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها