تتر (Tether) مورد توجه بسیاری از معامله‌کنندگان ارزهای مجازی است و یکی از رمزپول‌های با تعداد معامله بالا محسوب می‌شود، اما یکی از سوالاتی که همواره درباره اش مطرح بوده این است که آیا واقعا هر سکه از آن به پشتوانه دلار ایالات متحده متکی است؟ اخیرا تردید‌هایی در این باره مطرح شده که بر ارزش آن تأثیر گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۵۴

به گزارش دیجیاتو و به نقل از بلومبرگ، در روزهای اخیر قیمت تتر که با نام USDT شناخته میشود برای مدتها حدود یک دلار ثابت مانده بود، اما بتازگی به زیر این میزان افت کرده و به نظر میرسد سرمایهگذاران اعتماد خود به آن را از دست دادهاند، به طوری که تتر در صرافی ارز مجازی کراکن حدود 90 سنت معامله شده است.بر خلاف بیت کوین که ارزشش نوسانهای فراوانی دارد تتر براساس پایداری ارزش طراحی شده است. قیمت هر واحد USDT همواره نزدیک به یک دلار است، زیرا ادعا میشود این ارز دیجیتال به پشتوانه دلارهای موجود در حسابهای بانکی متکی است.

تتر هنوز مدارک لازم برای اینکه ثابت کند سکههای آن پشتوانه دلاری دارد ارائه نکرده است. این ارز میتواند بسرعت ارزش خود را از دست بدهد. تنها گذر زمان است که مشخص میکند آیا این یک افت موقت در ارزش تتر است یا باید شاهد سقوط این ارز مجازی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها