کد خبر: ۱۱۷۰۴۷۷

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال دست به افشاگری تازهای درباره درخواستهای بعضی از بازیکنان سابق باشگاهش زده است. استقلال در تابستان چند بازیکن خود از جمله امید ابراهیمی، تیام و جپاروف را از دست داد. هواداران و خیلی از کارشناسها اعتقاد دارند اگر این سه بازیکن میماندند تیم به این حال و روز نمیافتاد و همین حالا مدعی قهرمانی بود. فتحی اما به خاطر این انتقادها دست به افشاگری زد و حتی حمله شدیدی به هادی طباطبایی پیشکسوت سابق باشگاه داشت که این روزها از عملکرد مدیریتش به شدت انتقاد میکند.

من قرارداد جپاروف را فسخ کردم؟!

جباروف قراردادش چهار ماه قبل از حضور من تمام شده و رفته بود. من قراردادش را فسخ کردم؟ قبل از اینکه من مدیرعامل شوم به آقای افتخاری و توفیقی گفته بود که میخواهم به قزاقستان بروم. مجید حسینی 20 روز قبل از آغاز مدیریت من در باشگاه استقلال با تیم ترکیهای بسته بود. در روزهایی که فضای مجازی وجود دارد شرایط برای مخفی کردن اطلاعات وجود ندارد. مجید حسینی قبل از من با یکصد هزار دلار به تیم ترکیهای پیوسته بود ولی من با همکاری همکارانم این قرارداد را 6 برابر کردم. این موضوع در روزنامههای ترکیهای منتشر شد و ما هم در سایت باشگاه منتشر کردیم.

ابراهیمی یک میلیون دلار خواست

وقتی من آمدم، امید ابراهیمی از باشگاه استقلال رفته بود و اثری از او وجود نداشت. زمانی که در هیات مدیره بودم در جلسه بحث شد و گفتند که او یک میلیون دلار قرارداد میخواهد. حتی تیام گفته بود 500 هزار دلار روی میز بگذارید،عکسش را بگیرید و برایم بفرستید تا من با شما صحبت کنم.این را آقای افتخاری میتواند شهادت بدهد.

من برای ماندن تیام وقتی حکم گرفتم بلافاصله راهی ترکیه شدم ولی او به کشورش رفته بود. سه بار برای او بلیت گرفتم ولی او نیامد. حتی قبل از اینکه من به استقلال بیایم او با باشگاه عجمان قرارداد بسته بود. این قرارداد موجود است. امید نورافکن با 50 هزار دلار از استقلال رفته که من از طریق فیفا پیگیر هستم که 300 هزار دلار حق رشد او را بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها