شهرک‌نشینان صهیونیستی جمعه‌شب با حمله به یک خودروی فلسطینی یک زن را به وسیله ضربات سنگ به شهادت رساندند. این حادثه در شهرک سلفیت واقع در کرانه باختری رود اردن اتفاق افتاد. براساس گزارش خبرگزاری معا، در این حمله «عایشه محمد طلال الرابی» (47 ساله) به شهادت رسید و همسرش زخمی شد. گزارش‌ها حاکی است سنگ‌هایی که شهرک‌نشینان صهیونیست به سمت خودروی این زوج فلسطینی پرتاب کرده بودند شیشه اتومبیل را شکسته و مستقیما به سر عایشه برخورد کرد. متاسفانه وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. این زن فلسطینی خواهر یک شهید و مادر دو کودک بود. شهرک‌نشینان اسرائیلی که از حمایت کامل رژیم صهیونیستی و نیروهای ارتش آن برخوردارند بارها به بهانه‌های مختلف به املاک و اموال فلسطینی‌ها حمله می‌کنند و با یورش‌های وحشیانه خود به آنها آسیب می‌رسانند.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۴۷

آنها گاهی اقدام به نوشتن شعارهای نژادپرستانه بر روی خودروها و دیوارها علیه فلسطینیهای ساکن کرانه باختری و قدس میکنند. این اقدام درحالی رخ میدهد که روز جمعه گذشته یک بار دیگر فلسطینیهای ساکن غزه راهپیمایی بزرگ بازگشت را گرامی داشته و با برگزاری تظاهرات در مرزهای با سرزمینهای اشغالی به وسیله تیرکمان به سمت سربازان اسرائیلی شلیک کردند. در جریان تظاهرات روز جمعه این هفته شش فلسطینی به شهادت رسیده و دهها نفر مجروح شدند. همزمان نیروهای اسرائیلی نیز با یورش به شهرک «طولکرم» واقع در کرانه باختری دهها جوان فلسطینی را بازداشت کردند .

رژیم صهیونیستی که از تظاهرات ساکنان غزه خسته شده و هیچ چارهای برای فرار از آن پیدا نمیکند اخیرا تهدید کرده است ارسال سوخت را به این منطقه به صورت کامل قطع خواهد کرد. در همین رابطه برخی منابع صهیونیست گفتند آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس، در پاسخ به ادامه تظاهرات بازگشت در نزدیکی مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی، دستور توقف واردات سوخت تامین شده توسط دوحه به نوار غزه را صادر کرده است. روز سهشنبه گذشته، قطر دو کامیون حامل 35 هزار لیتر سوخت ویژه نیروگاه تولید برق نوار غزه را به این منطقه فرستاد و قرار بود هفت کامیون دیگر سوخت وارد نوار غزه شود.

نوار غزه از زمان پیروزی جنبش حماس در انتخابات پارلمانی در سال 2007 تحت محاصره رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان قرار داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها