عروس‌کُشی در بروجرد، دستگیری قاتل در تهران

مرد جوان که با شلیک گلوله عروس خانواده را در بروجرد به قتل رسانده و به تهران گریخته بود، بازداشت شد .
کد خبر: ۱۱۶۶۸۲۲

به گزارش جامجم، چند روز پیش مردی با پلیس شهرستان بروجرد تماس گرفت و از وقوع تیراندازی در یکی از محلههای آنجا خبرداد. زمانی که ماموران آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند زن جوانی با شلیک چهار گلوله بشدت زخمی شده و کف خیابان افتاده است. زن زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

پروندهای در ارتباط با این جنایت در پلیس آگاهی بروجرد تشکیل شد و تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از قتل زن جوان آغاز شد .

با تحقیق از اهالی محل مشخص شد ضارب مرد جوانی بوده که بعد از تعقیب زن جوان او را با شلیک گلوله در خیابان کشته و با تهدید اهالی فرار کرده است. ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداختندکه معلوم شد دامادشان چندی پیش خودکشی کرده و فوت شده بود. برسر این موضوع زن جوان با برادرشوهرش اختلاف پیدا کرده بود.

زمانی که ماموران تصویر چهرهنگاری عامل جنایت را به خانواده مقتول نشان دادند، مشخص شد او برادر شوهر مقتول است. ماموران برای بازداشت او به خانهاش رفتند که معلوم شد آنجا را ترک کرده است.

متهم به قتل همچنان تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه دو روز پیش رد متهم در شهر تهران به دست آمد. ماموران پلیس آگاهی بروجرد با هماهنگی قضایی برای دستگیری قاتل فراری به تهران اعزام شده و او را در یکی از محلههای جنوبی تهران بازداشت کردند.

متهم برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در بازجوییها به قتل عروس خانواده که دخترعمویش بود، اعتراف کرد و به بازپرس جنایی گفت: برادرم و همسرش با هم اختلافهایی داشتند و سرانجام هم برادرم از دست این زن خودکشی کرد و فوت شد. پروندهای در این باره تشکیل شد. عروسمان برای مختومه شدن پرونده به دادسرا نمیرفت. روز حادثه سلاحی خریدم و در خیابان سد راهش شدم و خواستم به دادسرا برود و پرونده را مختومه کند که قبول نکرد. عصبانی شدم و به سمتش شلیک کردم و بعد از جنایت به تهران آمدم و زندگی مخفیانهای داشتم.

متهم با توجه به جنایتی که در بروجرد مرتکب شده بود برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس و دادسرای این شهر قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها