اختلاف برانکو و کی‌روش دوباره اوج می‌گیرد؟

کارلوس کی‌روش و برانکو یک جنگ زیرپوستی دیگر را آغاز کرده‌اند و اگر در روزهای آینده دوباره در مطبوعات به هم پریدند، تعجب نکنید.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۴۷

ماجرای آتشبس آنها زمانی کلید خورد که وزارت ورزش از فدراسیون و باشگاه پرسپولیس خواست تا هر چه سریعتر جلوی دعواها را بگیرند. کیروش بعد از جامجهانی در مصاحبهای پیشبینی نشده، یکی از شدیدترین حملات خود را به برانکو داشت و برانکو هم تلاش کرد با مصاحبههای خود نشان دهد اهل دوستی با کیروش نیست. او ابتدا در چند مصاحبه اعلام کرد مگر تیم ملی سرمربی دارد؟ همچنین گفت رامین رضاییان اگر به پرسپولیس بیاید، از تیم ملی خط میخورد. کیروش معتقد است برانکو با این نوع حرفها سعی در القای مسائلی دارد که درست نیست. کی روش قصد داشت مصاحبه‌ای علیه سرمربی قرمزها انجام دهد، ولی با توجه به فشاری که فدراسیون روی او گذاشته، بی‌خیال این کار شد.

تاج دیگر دوست ندارد دعواهای قدیمی شروع شود. از همین رو شنیده می‌شود از مسؤولان وزارت ورزش خواسته تا از گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس بخواهند با برانکو صحبت کند که او دیگر چنین مصاحبه‌هایی انجام ندهد. آنچه مشخص است این که در صورت ادامه این مصاحبه‌ها کی‌روش دوباره نام برانکو را می‌آورد و مصاحبه‌ای تند علیه‌اش انجام می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها