دستبرد به طلافروشی از سوی شاگرد مغازه

شاگرد پیشین مغازه طلافروشی یکی از محله‌های شهرستان بهارستان که به آنجا دستبرد زده بود، همراه دو خریدار اموال سرقتی بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۲۷

به گزارش جامجم، چند روز پیش مرد طلافروشی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب تهران شکایتی مطرح کرد مبنی براین که بخشی از طلا و جواهرهای موجود در مغازهاش که 500 میلیون تومان ارزش داشته به سرقت رفته است. در تحقیقات قضایی ماموران با خبر شدند مردی که پیش از این شاگرد مغازه بوده، چند روز پیش از ماجرای دزدی طلافروشی در آنجا پرسه میزده است. او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا اینکه وی هنگام تردد در یکی از محلههای شهرستان بهارستان شناسایی و بازداشت شد. متهم در بازجویی پلیسی اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد، اما در پی تحقیقات، سکوت خود را شکست و به اجرای نقشه دزدی اعتراف کرد.

متهم به افسر تحقیق گفت: من با مغازه طلافروشی شاکی آشنایی کامل داشتم؛ به همین خاطر وسوسه سرقت از آنجا مرا رها نمیکرد. سرانجام در نبود مرد مغازهدار به طلافروشی دستبرد زده و به ارزش 500 میلیون تومان طلا و جواهر سرقت کردم. پس از آن، طلاها را به قیمت پایینتر به دو مرد که در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت داشتند فروختم. قصد فرار به شهر دیگری را داشتم که بازداشت شدم. سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: با اعتراف دزد طلافروشی، دو خریدار اموال سرقتی هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو روز پیش مخفیگاه هر دو شناسایی و آنها بازداشت شدند. متهمان در بازجویی پلیسی به خرید طلاهای سرقتی به قیمت پایین تر از دزد طلافروشی اعتراف کردند. طلاهای سرقتی کشف و تحویل شاکی پرونده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها