در گفتگو با جامجم آنلاین مطرح شد
تفاوت اتفاقات مشابه با مورد اخیر شاید در این بود که در گذشته جامعه ایرانی و رفتار این چهرهها به این اندازه زیر ذرهبین شبکههای مجازی نبوده وگرنه در گذشته ترانهسرای مشهوری کتاب شعری از یک شاعر خارجی را به نام خودش منتشر کرد و آب از آب هم تکان نخورد. علاقه به سرک کشیدن در حوزههای مختلف محدود به اهالی ایرانی هنر نیست. در جهان اتفاقا نه تنها این نکته مذمومی محسوب نمیشود، بلکه از آن به عنوان یک امتیاز نام میبرند. آلخاندرو امنابار نویسنده، موزیسین و کارگردان مشهور اسپانیایی یکی از نمونههای موفق چند وجهی است. او در سینما شاهکاری همچون فیلم «دیگران» را خلق کرد که بر اساس رمان تحسین شده خودش بود. آلبوم موسیقی او هم تا نامزدی بهترین موسیقی متن اسکار پیش رفت. اما در ایران نمونههای پیش رو چندان موفق از آب در نیامدند و بیشتر آنها تنها به دلیل شهرتشان مورد استقبال قرار گرفتند. در حوزه موسیقی و سینما که نمونههای ناموفق بسیار است. از امین حیایی که همچنان در حسرت خواننده شدن است بگیرید تا محمدرضا هدایتی و کامران تفتی که فعالیتشان در موسیقی حتی تا برگزاری کنسرت هم ادامه داشت. این جهش به سمت حوزههای دیگر در حالی صورت گرفت که تا چند وقت پیش یکی از دغدغههای تئاتریها حضور سینماییها روی صحنه بود فارغ از اینکه سینماگران حالا نه به حضور در تئاتر که تا اجرای تلویزیونی برنامههای تلویزیونی و برپایی گالری نقاشی و نمایشگاه عکس و انتشار کتاب هم کشیده شده است.
در گفتگو با جامجم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جامجم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد