دو مرد معتاد با کرایه خودروهای اینترنتی، با چاقو رانندگان را تهدید و پول و گوشی هایشان را سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۶۶

به گزارش جامجم، اوایل شهریور امسال مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار شکایت کرد. با دستور بازپرس علیایردموسی تحقیقات پلیسی آغاز شد

شاکی به افسر تحقیق گفت: حوالی حسینیه ارشاد بودم که مردی اینترنتی درخواست خودرو کرد تا او را ابتدا به خیابان ظفر و بعد به جنوب تهران ببرم . به آدرس اعلامی که رسیدم، دو مرد را سوار کردم. در میانه راه زمانی که پشت چراغ قرمز توقف کردم، آنها مرا با چاقو تهدید و بعداز سرقت گوشی و پولهایم فرارکردند.

در جریان تحقیقات معلوم شد خطی که سارقان درخواست خودرو داده بودند، سرقتی و مالک آن رانندهای بوده که به شیوهای مشابه در دام سارقان افتاده است. در ادامه شکایتهای مشابه دیگری هم در اختیار پلیس قرار گرفت. جستوجوها ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش ماموران کلانتری بازارتهران به خودروی سمندی در خیابان مشکوک شدندکه دو سرنشین صندلی عقب آن به متهمان فراری شبیه بود. ماموران به راننده اخطار دادند که او توجه نکردو ادامه مسیر داد. سرانجام در جریان تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد. او گفت دو سارق مسافرنما او را مجبور به فرار کرده و با سرقت تلفن همراهش گریختند. ماموران اطراف را جستوجو کردند و یکی از سارقان را که در چاه فاضلاب پنهان شده بود، شناسایی و بازداشت کردند. متهم به افسر تحقیق گفت: متاهلم و یک فرزند دارم. من و دوست فراریام از دو سال پیش از شهرستان به تهران آمده و مشغول کار ساختمانی بودیم. شیشه و گل مصرف میکنیم. یک روز برای خرید شیشه پیش یک قاچاقچی رفتیم که او از ما خواست باسرقت گوشی از رانندگان اینترنتی، گوشیها را به جای پول به وی بدهیم. ما هم طبق خواسته او عمل کردیم.

در ادامه همدست فراریاش هم دو روز پیش بازداشت شد و به جرایمش اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها