منتظر هستیم رای را بدهند تا سراغ CAS برویم

اعتراض ادامه‌دار استقلال به رای سوپرجام

استقلال تهران با رای کمیته استیناف هم مقابل پرسپولیس بازنده شد. با رای صادره، قرمزها قهرمان سوپر کاپ شده‌اند و آبی‌ها جام را از دست داده‌اند. این اتفاق در مدیریت قبلی استقلال رخ داد و حالا فتحی سرپرست باشگاه بسیار امیدوار است تا هر طور شده مانع از جام دادن به پرسپولیسی‌ها شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹۵

او که قبل از رای استیناف گفته بود، هر چه آنها بگویند میپذیرد، حالا تغییر موضع داده و اعتراض دوبارهای دارد. فتحی در اینباره میگوید: «منتظر ابلاغ رسمی این رأی هستیم تا در دادگاه حکمیت ورزش(CAS) مطرح کنیم. به جد و شدت، حق باشگاه هستیم و لحظهای درنگ نمیکنیم و از حقمان! کوتاه نمیآییم. این رأی خلاف مقررات است و بازی باید برگزار شود.» در همین حال شنیده میشود حتی خطیر، معاون اجرایی او که در فیفا رفت و آمد دارد، کارهای اولیه را آغاز کرده است.

فتحی ادامه میدهد: «در هیچ جای پرونده در فدراسیون، نامهای از باشگاه استقلال مبنی بر شرکت نکردن استقلال در سوپرجام نیست. استقلال به دلایل منطقی خواهان تغییر زمان بازی بوده و پرسپولیس هم راضی به این بازی نبود. در مصاحبههای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم آمده که این تیم، آماده بازی نیستند. با این حال وقتی دیدند فدراسیون فوتبال میخواهد بازی را 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کند، سوار موج شدند و گفتند قبول میکنیم که بازی کنیم. زمان بازی منطقی نبوده است. چون تیمها در هفته اول هم آماده نبودند، چه برسد به یک هفته قبل از آن.

سوپرجام فوتبال ایتالیا در تعطیلات نیمفصل و در کریسمس برگزار میشود، آیا فوتبال ما از آنها خیلی بالاتر است؟ استقلال اعلام کرد که زمان بازی تغییر کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها