صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان خبر داد و گفت: با صدور این کارتها، بازنشستگان امکان خرید اعتباری برابر با حقوق ماهانه خود را خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۴۸

به گزارش مهر، تقی نوربخش با بیان اینکه در چهار سال گذشته حقوق بازنشستگان ۱۱۰ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: با وجود این افزایشها هنوز هم وضعیت معیشت و زندگی بازنشستگان با خواستهها و انتظارات برحق آنها فاصله دارد و باید تلاش بیشتری برای بهبود وضع معیشت بازنشستگان انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان را گامی در راستای بهبود وضعیت معیشت این عزیزان دانست و گفت: این قانون با پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و براساس آن تا پایان سال دوم برنامه ششم توسعه یعنی تا پایان سال جاری به اجرا گذاشته شود.

نوربخش ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون بودجه سال جاری کشور پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و آییننامه اجرایی این قانون نیز به تصویب هیأت دولت رسیده، با ایجاد سازوکار مناسب امکان تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم میشود و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری اجرا میشود. وی از هزینه کرد ۷ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش در ماه گذشته خبر داد و گفت: تأمین این حجم بالای نقدینگی و هزینه کرد آن برای خدمت به اقشار وسیع تحت پوشش بدون اتکا به دولت افتخار سازمان تأمیناجتماعی است.

نوربخش برلزوم انجام اقدامات موثر بر زندگی بازنشستگان تأکید کرد و گفت: با اقداماتی که در سازمان تأمین اجتماعی انجام میشود امیدواریم شاهد بهبود وضعیت زندگی و معیشت بازنشستگان عزیز باشیم و ما از هیچ اقدامی برای ارتقای خدمات به این عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها