سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به موافقت وزارت بهداشت گفت: قرار شده 5/3 میلیارد دلار با دلار ۴۲۰۰ تومانی برای تامین تجهیزات پزشکی از جمله پوشاک و اقلام دیگر اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۳۴

به گزارش تسنیم، انوشیروان محسنیبندپی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان افزود: دولت دو برنامه کرده که یکی از آنها برمیگردد به آحاد جامعه که با توجه به افزایش قیمتها، تامین ارز 4200 تومانی را برای 27 قلم کالا پیشبینی کرده است. محسنی‌بندپی ادامه داد: البته دولت برنامه‌ای برای حمایت از گروه‌های ویژه (5 دهک جامعه) پیش‌بینی کرده که این پنج دهک عبارتند از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی، بیماران صعب‌العلاج، بازنشستگانی که حقوق آنها زیر یک میلیون تومان است و شاغلینی که حقوق آنها کمتر از یک میلیون تومان است که در این زمینه تمهیداتی برای حمایت از آنها پیش‌بینی شده است.

وی به تامین لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز افراد جامعه اشاره کرد و بیان کرد: در هفته‌های اخیر با بحرانی در خصوص پوشک و برخی لوازم روبه‌رو بوده‌ایم . سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حمایت‌های صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص پرداخت وام ضروری به بازنشستگان، برگزاری تورهای زیارتی، سیاحتی و گردشگری افزود: تمام این برنامه‌ها طی یک زمانبندی مشخص و با حمایت وزارت رفاه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها