پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال از شکست این تیم مقابل السد تاسف می‌خورد. او دراین‌باره می‌گوید: «شکست مقابل السد به نظر من در فصل و انتقالات رقم خورد. دوسه ماه قبل وقتی نتوانستند تیام و جباروف را حفظ کنند به جای این‌که ‌دنبال بازیکن جایگزین بگردند وقت را تلف کردند، چنین روزهایی پیش‌بینی می‌شد. وقتی امید ابراهیمی و حسینی را از دست دادند و به جای این چهار بازیکن خوب جایگزین مناسبی پیدا نکردند همین شرایط رقم می‌خورد. در نهایت مجبور شدند هر بازیکنی که باشد را جذب کنند.»
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶۲

او میگوید استقلالیها قدر 80 هزار تماشاگر خود را ندانستند: «بله، بازیکنان استقلال بعد از گل اول بازی فکر کردند مسابقه تمام شده است. نیمه دوم هم استقلال یک حریف دستوپا بسته بود. دفاع استقلال بسیار آشفته کار کرد.

دوست ندارم از کادر فنی ایراد بگیرم اما واقعیت این است که انتقال روزبه چشمی از خط دفاع به هافبک بزرگترین اشتباه بود. در نیمه اول چشمی دو سه موقعیت را فداکارانه از حریف گرفت و پوشش خوبی داشت. به هر صورت اشتباهات فردی بازیکنان استقلال هم زیاد بود. پاسهای اشتباه زیادی در زمین داده شد. استقلال در نیمه دوم آشفته بود و بارها بازیکنان حریف در موقعیت ۳ به ۲ با مدافعان استقلال قرار میگرفتند. شفر هم در اواخر بازی ناامید شد و روی نیمکت نشست.» اما بازی برگشت چه میشود؟ مظلومی جواب میدهد: «۲۰ روز تا آن بازی فرصت است و در فوتبال هم هیچ چیز قابل پیشبینی نیست البته بازیکنان استقلال در قطر راحتتر بازی خواهند کرد. نمیگویم میتوانند ۳-۴ گل به حریف بزنند اما میتوانند خوب و آبرومندانه بازی کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها