شهرام ناظری استاد آواز ایرانی، تیتراژ پایانی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و آهنگسازی فرید الهامی را خواند. شهرام ناظری پیش از این در سینما، تیتراژ فیلم سینمایی «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری‌جوزانی را خوانده بود.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۲۸

به گزارش جامجم، شهرام ناظری با خوانش اشعاری از شاهنامه فردوسی، آهنگسازی فرید الهامی و سرپرستی کریستف رضاعی تیتراژ پایانی انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و تهیهکنندگی احسان رسولاف را خواند. علی رحیمی، نوازنده دف و فرید الهامی، نوازنده تنبور این قطعه هستند. این انیمیشن برای نخستین بار در ایران در بخش سینمای ملی و بخش بینالملل پویانمایی (تنها نماینده ایران در بخش بینالملل پویانمایی) سی و یکمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان رونمایی خواهد شد.

آخرین داستان با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، کاوه آهنگر و آفریدون میپردازد. پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد و بازیگران برجسته دیگری از گویندگان نقشهای این انیمیشن هستند.

مسئولیت انتخاب بازیگران برای گویندگی نقشهای این فیلم را تینا پاکروان به عهده داشته است.

انیمیشن سینمایی آخرین داستان برای اولینبار در بخش غیررقابتی جشنواره بینالمللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه 2018 به نمایش درآمد. این فیلم همچنین در دوازدهمین دوره جایزه سینمایی آسیا - پاسیفیک که ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۸ آذر ۹۷) در استرالیا برگزار خواهد شد هم حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها