جهانبخش: بازی با منچستریونایتد فوق‌العاده است

علیرضا جهانبخش با وجود شکست برایتون در هفته اول لیگ برتر انگلیس، به آینده امید زیادی دارد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸۵

او این بازی را با نیمکتنشینی شروع کرد. البته علیرضا میدانست در ترکیب تیم جایی ندارد. به هر حال او بتازگی به تیم ملحق شده و زمان میبرد تا با همه هماهنگ شود و به آمادگی کامل برسد.

علیرضا در این باره میگوید: هر تیمی برای هماهنگی بیشتر درونی نیاز به زمان دارد و در برایتون چهار یا پنج بازیکن جدید هستند. این تعداد شاید هم بیشتر باشد و ما برای هماهنگی تیمی نیاز به زمان داریم. بیشتر بازیکنانی هم که مقابل واتفورد به میدان رفتند از فصل گذشته کنار هم بودند. من و بیسو از نیمه دوم به بازی اضافه شدیم، اما تازه شروع فصل است و فکر میکنم روزهای خوبی در انتظار تیم برایتون خواهد بود. ما بازیکنان خوب، مربی خوب و یک گروه خوب داریم.

برایتون در هفته دوم لیگ برتر جزیره در خانه میزبان تیم منچستر یونایتد خواهد بود. ایرانیها دوست دارند علیرضا در این دیدار به میدان برود تا بتوانند بازی او را مقابل منچستر یونایتد ببینند. این تیم در هفته اول لیگ موفق شد برنده شود. آنها میخواهند امسال مدعی قهرمانی باشند به همین دلیل جهانبخش و یارانش کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت. علیرضا امیدوار است در این مسابقه در ترکیب ثابت تیمش باشد و بتواند مقابل ستارههای منچستر بازی کند. او بعد از بازی با واتفورد، بخوبی ریکاوری کرد و حالا از نظر فکری و ذهنی کاملا برای این مسابقه آماده است.

ستاره ایرانی برایتون درباره دیدار هفته بعد با منچستریونایتد میگوید: هر بازی در لیگ برتر حساس است و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و بازی برابر آنها فوقالعاده خواهد بود. من بی صبرانه منتظر این بازی و بازی در کنار هوادارانمان هستم. هر بازیکن تازهواردی دوست دارد در کنار هواداران خوب ظاهر شود و من هم همین حس را دارم و میخواهم برابر یونایتد بهترین بازی خودم را نشان دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها