همین چند روز پیش بود که خبر دادیم مرتضی پورعلی‌گنجی روز شنبه راهی ترکیه می‌شود تا مذاکرات نهایی‌اش را با تیم ترابزون اسپور ترکیه انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۶۵

به گزارش جامجم این اتفاق البته افتاد و مدافع تیم ملی با حضور در ترکیه به خیلی از شایعات صحه گذاشت. شایعاتی که بیش از یک ماه است شنیده میشود و حالا خبر رسیده که سومین ستاره ایرانی هم عضوی از تیم ترابزون خواهد بود. بعد از انتقال پرسرو صدای وحید امیری و مجید حسینی به ترابزون حالا سران این باشگاه برای تکمیل فهرست خریدهای تابستانی خود سخت در تلاش هستند تا با مرتضی پورعلیگنجی مدافع 26 ساله ایرانی هم قرارداد امضا کنند که این اتفاق به احتمال فراوان تا امروز و طی مراسمی خاص در بندر ترابزون در سواحل کارادنیز برگزار خواهد شد.

پیرو همین توافق روز گذشته رسانههای ترکیه بیشتر اخبار بازار تابستانی سوپرلیگ را به سورپرایز بزرگ سران ترابزون با دو خرید سرشناس اختصاص دادند که یکی از این دو خرید پورعلیگنجی خواهد بود. رسانههایی همچون haber61، FANATIK، CNN TURK، FOTO MACH و ... گزارشهای متفاوتی پیرامون توافقنهایی سومین ستاره تیم ملی ایران در جامجهانی با ترابزون منتشر کردند تا مرتضی هم به نفراتی همچون وحید امیری و مجید حسینی بپیوندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها