بازداشت ۳ متهم در پرونده غرق شدن فوتبالیست‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از بازداشت سه متهم در ماجرا مرگ فوتبالیست‌های نوجوان در تفلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۱۳

علیاکبر شمس به میزان گفت: پس از دستور مستقیم دادستان کل کشور، بلافاصله اقدامات قانونی انجام شد و تحقیق کامل از خانوادهها و اولیای دم و شهود در محل حادثه انجام گرفت. فیلم صحنه جرم بررسی شده تا ابعاد دقیق حادثه روشن شود.چون بیم جرایم مالی و سودجویی در اعزام دانشآموزان متصور بود، حسابهای بانکی آنها نیز مسدود شده است.

این در حالی است که محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد هم دیروزگفت: براساس تحقیقات اولیه، این باشگاه برای تاسیس مجوز داشته و تحت عنوان باشگاه ورزشی آرمان کویر یزد از آغاز سال جاری و زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان فعال بوده است. این درحالی است که این اداره کل و حراست آن اعلام کردند این باشگاه برای اعزام به عنوان اردوی ورزشی مجوز نداشته است.

حبیبی با بیان اینکه تحقیقات نشان میدهد که بیشترین انگیزه استفاده از ارز و دریافت معادل ریالی آن بوده است، ادامه داد: ظاهرا بابت هر نفر از دانشآموزان ۵۰۰ یورو ارز دریافت کردهاند و شاید فقط یک دهم این مبلغ برای دانشآموزان هزینه شده باشد، پولی هم به دانشآموزان تعلق نگرفته، علاوه براین براساس اظهار تعدادی از اولیای دانشآموزان، قسمتی از هزینههای اردو به عهده خانوادهها واگذار شده و آنها را وادار کرده که ۵۰ دلار تهیه کنند.

سه فوتبالیست اهل یزد، شنبه گذشته در سفر تفریحی به تفلیس در یک استخر غرق شده و دو نفر از آنها جان باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها