تست الحاجی گرو مثبت باشد، می‌بندد

توافق استقلال با همبازی قدوس

استقلال تهران با الحاجی گرو، مهاجم استرسوندز به توافق رسید و اگر این بازیکن بتواند در تست‌های پزشکی موفق باشد، قرارداد خود را با آبی‌ها امضا خواهد کرد. این بازیکن در استرسوندز نیمکت‌نشین است و با حضور بازیکنانی چون قدوس، کمتر فرصت بازی در این باشگاه به دست می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۵۱

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که حتی گرو برای سفر به ایران از سامان مشورت گرفته که او گفته اطلاعات زیادی درباره لیگ ایران ندارد، چراکه تا به حال آنجا بازی نکرده است. الحاجی گرو سال گذشته هم در تیررس استقلال بود ولی باشگاه استرسوندز رقم زیادی برای رضایتنامهاش درخواست کرد. حالا معلوم نیست او با چه شرایطی به جمع آبیها ملحق خواهد شد. این بازیکن نیجریهای استایلی شبیه مامه تیام دارد و به همین خاطر آبیها علاقه بیشتری برای جذب او داشتهاند! قرار بود گروه صبح دیروز وارد تهران شود، ولی از آنجا که سفرش به تاخیر افتاد، شب گذشته به تهران رسید. او قرار است امروز مذاکرات نهایی را با استقلال داشته باشد. این بازیکن در تستهای پزشکی ایفمارک هم حاضر خواهد شد و در صورتی که بتواند این تستها را به سلامت پشت سر بگذارد قراردادش امضا خواهد شد. با خرید او پرونده خریدهای استقلال به احتمال فراوان بسته میشود و دیگر بازیکنی جذب تیم نخواهد شد. ممکن است حضور گرو باعث شود جابر انصاری از استقلال کنار گذاشته شود.

الحاجی گرو عملکرد خوبی در استرسوندز نداشته و به همین دلیل عدهای از خرید این بازیکن انتقاد میکنند. او از سال 2013 تا به حال در 105 بازی برای چند تیم باشگاهیاش تنها 15 گل به ثمر رساند که نشان میدهد عملکرد خوبی نداشته است. یعنی او در پنج سال گذشته، به اندازه یک فصل علی علیپور یا مرتضی تبریزی گل نزد و به همین خاطر انتقادهایی از خرید او میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها