فوتبال اروپا

بازیکنان یونایتد خسته از رفتارهای مورینیو

ژوزه مورینیو سومین فصل حضورش در منچستریونایتد را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد که سخت‌ترین فصل این مربی پرتغالی هم باشد. مورینیو چه در رئال مادرید و چه در چلسی ثابت کرده که معمولا فصل سوم برای او بدترین فصل است و با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. در همین حال روزنامه دیلی میل تاکید کرد که بازیکنان منچستر از رفتارهای مورینیو و حاشیه‌سازی‌های او خسته شده‌اند. مورینیو در روزهای اخیر با مدیر ورزشی شیاطین سرخ هم به مشکل خورده و همین باعث شده است تا به نوشته دیلی میل بر فضای تیم بزرگ منچستریونایتد تاثیر گذارد و شرایط در این تیم خوب نباشد.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۲۵

ایگواین در یک قدمی میلان

بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، گونسالو ایگواین به درهای خروجی این باشگاه ایتالیایی نزدیکتر شده است. میلان مشتری جدی ایگواین است و هواداران این تیم بسیار دوست دارند تا این مهاجم سرشناس آرژانتینی را جذب کنند. در این میان اسکای اسپورت ایتالیا از نشست مدیر برنامههای ایگواین با باشگاه میلان خبر داد و تاکید کرد که این انتقال در حال نهایی شدن است.

اسکای اسپورت تاکید کرد که قرارداد ایگواین با میلان یک فصل بهصورت قرضی خواهد بود تا جایی که میلان باید ۱۸ میلیون یورو پرداخت کند و در صورت قرارداد نهایی هم ۳۶ میلیون به یووه بپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها