دختر 22 ساله شیشه‌ای به‌عنوان تنها مظنون در مرگ مشکوک پسر مورد علاقه‌اش در تهران بازداشت شد. دختر جوان مدعی است مصرف شیشه باعث مرگ مرد 33 ساله شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۰۵
بازداشت دختر شیشه‌ای در مرگ مشکوک پسر مورد علاقه

به گزارش جامجم، ساعت 7 و 30 دقیقه یکشنبه یکی از ماموران کلانتری 130 نازیآباد تهران با بازپرس دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسر 33 سالهای در خانهاش در یکی خیابانهای نازیآباد خبر داد. با دستور قضایی تحقیقات درباره مرگ مشکوک این جوان آغاز شد. در جریان تحقیقات معلوم شد دختر 22 سالهای شب گذشته مهمان مرد جوان بوده و او بهعنوان تنها مظنون در این پرونده بازداشت شد .

دختر 22 ساله به کلانتری منتقل شدو به افسر تحقیق گفت: 19 ساله بودم که بهعنوان فروشنده در غرفه یک فروشگاه مشغول به کار شدم. همان جا بود که با شاگرد غرفه دیگری در همان فروشگاه آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. از دو سال پیش از خانواده ام جدا شدم و تنها زندگی میکردم. ارتباط دوستیام با این مرد ادامه داشت و هر از گاهی به خانهاش میرفتم. بعد از مدتی معتاد شده و شیشه مصرف میکردیم. آن شب نیز من برای مصرف شیشه به خانهاش رفتم. هردو شیشه مصرف کردیم. حالم کمی بد شد و رفتم خوابیدم. صبح که بیدار شدم با جسد او روبهرو شدم.

دختر جوان ادامه داد: خیلی ترسیده بودم، به اورژانس زنگ زدم که امدادگران آمدند. آنها زمانی که او را معاینه کردند، گفتند فوت شده است. امدادگران اورژانس به ماجرا مشکوک شدند و زمانی که فهمیدند شیشه مصرف کردهایم، به پلیس زنگ زدند.

دختر جوان پیش از ظهر یکشنبه به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات گفته‌‌های پیشین خود را در کلانتری تکرار کرد و این بار هم منکر نقش داشتن در مرگ مرد جوان شد. با توجه به مشکوک بودن مرگ این مرد، دختر شیشهای بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها