وحید امیری که در مراسم بهترین‌های سال ایران عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد، در این باره می‌گوید: «ابتدا باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل برگزاری مراسمی شایسته تشکر کنم. همچنین از تمامی کارشناسانی که رای دادند و من را به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب کردند تشکر می‌کنم. متاسفانه به‌دلیل این‌که در ترکیه حضور داشتم نتوانستم در این مراسم حاضر شوم.‌» ‌
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲۱

امیری در مورد اینکه برخی نسبت به انتخابها انتقاد داشتند و مدعی تغییر آرای کارشناسان شدند میگوید: «من بهعنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شدهام و شاید درست نباشد خیلی در این مورد صحبت کنم ولی همواره در انتخاب برترینها شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. خود من در دورههای قبل تصور میکردم که من هم باید در بین برترینهای فوتبال ایران حضور داشته باشم اما انتخاب نمیشدم ولی اعتراضی نمیکردم اکنون هم که کارشناسان به من رای دادند از همه کارشناسان و صاحب نظرانی که به من رای دادند تشکر میکنم.» او درباره غیبتش در مراسم بهترینها میگوید: «من و بیرانوند سالهاست با هم دوست هستیم و او مثل برادرم است و انتظارم هم داشتم که بیرانوند جایزه ام را بگیرد و خوشحالم که بیرانوند بهعنوان برترین دروازهبان ایران انتخاب شد و واقعا سزاوار این عنوان بود.

امیری درباره انتقال به ترابوزان هم توضیح میدهد: «قراردادم با این باشگاه امضا شده و 2 روز دیگر باید در تمرین این تیم حضور پیدا کنم. امیدوارم سفیری شایسته برای فوتبال کشورم هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی در ترکیه باشم و میخواهم نماینده شایسته 80 میلیون ایرانی در ترکیه و باشگاه ترابوزان باشم.در آخر بازهم باید از باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش و مدیریت و کادرفنی و همبازیانم در این تیم تشکر کنم که زمینه ساز رشد و پیشرفت من در فوتبال شدند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها