علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان برترین دروازه‌بان ایران در فصلی که گذشت انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۹۱

این بازیکن درخصوص شرایطی که در طول فصل هفدهم پشت سر گذاشت، به جامجم گفت: خدا شاهد است در نوجوانی و جوانی برای رسیدن به شرایط معمولی زندگی چقدر تلاش کردم. فکر میکنم دیگر همه آدم ها، قصه زندگی مرا میدانند و نیازی نیست دوباره آن را تعریف کنم. بابت رسیدن به این شرایط، هر روز و هر لحظه، شبانه روزی باید بگویم خدا را شکر.

بیرانوند اضافه کرد: به هر جایی که برسم، گذشتهام را فراموش نمیکنم. خودم میدانم برای رسیدن به این عناوین، چه راه سخت و طولانی را طی کردم و چطور به اینجا رسیدم. باز هم میگویم خدا را شکر که تلاشهایم به ثمر نشست. البته ما در ایران دروازهبانهای خوبی داریم که هر کدامشان میتوانستند بهترین دروازهبان ایران باشند اما شکرگزار هستم که من هم در این انتخابها، سهمی داشتم. امیدوارم در فصل پیشرو بتوانم باز هم مهره موثری برای فوتبال ایران، تیم ملی و پرسپولیس باشم و اعتماد مردم را جلب کنم.

این بازیکن در نهایت گفت: تمرینات سختی قبل از جام جهانی در کمپ تیم ملی و بعد از جام جهانی همراه با پرسپولیس داشتم و میخواهم فصل را با درخشش دوباره آغاز کنم. من پیشنهادات بسیار خوبی داشتم اما تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم تا بار دیگر تعصبم به این تیم را نشان بدهم. برایم هیچ چیز به اندازه پرسپولیس اهمیت ندارد و میخواهم با تمام وجود برای این تیم در فصل جدید هم بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها